Digitālā mārketinga speciālists
Prasības kandidātiem:
- Pieredze darbā ar tekstiem. Satura radīšana, ideju ģenerēšana utt.
- Pieredze darbā ar WordPress, ar satura veidošanu mājas lapām
- Zināšanas par Google Analytics un pamatzināšanas par SEO, HTML, CSS
- Pieredze darbā ar Adobe grafiskajiem redaktoriem
- Pieredze darbā ar internetveikaliem tiks uzskatīta par priekšrocību
- Teicamas krievu valodas zināšanas (rakstiski un mutiski), labas latviešu un angļu.
Darba pienākumu apraksts:
- Mājas lapu izstrāde, uzturēšana un virzīšana tirgū
- Mājas lapām nepieciešamā satura izstrāde un ideju ģenerēšana to virzībai
- Satura izvietošana mājas lapās, reklāmas laukumos, POP Up laukumos, paziņojumos utt.
- Cieša sadarbība ar IT nodaļu
- Instrukciju izveide prezentācijām un darbam ar projektiem
- E-pastu mārketings
- Galveno statistikas datu apkopošana un analīze
Mēs piedāvājam:
- Profesionālus, zinošus kolēģus un iespēju nepārtraukti attīstīt un uzlabot savas zināšanas par jaunākajām tehnoloģijām un tendencēm
- Darbinieku apmācības programmas
- Aktīvu korporatīvo vidi (svētki, dzimšanas dienas, korporatīvie pasākumi utt. )
- Atalgojumu no 1500 EUR līdz 2000 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas
- Bezmaksas auto stāvvietu.
- Obligāta
- Nav svarīga
- Tiek vērtēta